Wiosenna kartka II

 Cześć Kochani!

Chciałabym Wam pokazać jeszcze jedną wiosenną karteczkę, którą wykonałam.

Użyłam tutaj papierów AltairArt z kolekcji Rose Garden.

Pracę ozdobiłam papierowymi kwiatami, gniazdkiem z sizalu, tekturkami oraz wstążeczką vintage.

Na koniec dodałam również szklane kulki, kamyczki i trochę chlapnięć farbą.














Ponieważ na zdjęciach nie wszystko da się uchwycić, nakręciłam krótki filmik.
Zapraszam Was do obejrzenia:



Pracę zgłaszam do wyzwania:







Pozdrawiam Was serdecznie, Klaudia.

Komentarze

  1. Przepiękna kartka! Ma cudowne kolory, dodatki i w ogóle te wszystkie szczególiki :).
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka :) Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu AltairArt :)
    Szkoda, że jej nie ma na Twoim facebooku, chciałam ją udostępnić w ramach naszego Facebook Feature :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca. Jestem pod ogromnym wrażeniem ileż pracy w nią włożyłaś. Dziękuje za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i dopracowana kartka 😍 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna kartka. Cudowene dodatki. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna praca. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kartka. Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna karteczka! Cudo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczna karteczka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Świry Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale dobrane kolorki- cudo! Dziękuję za udział w zabawie na blogu Świrów Rękodzieła!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna karteczka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienny album dynia

Kalendarz adwentowy