Exploding box świąteczny

 Witajcie!

Chcę Wam dziś pokazać moją pierwszą świąteczną pracę w tym roku.

Wykonałam exploding box z świecącą latarenką.

Do jej wykonania użyłam papierów Scrapboys z kolekcji Hello Winter i Winter Time 🎄❄️

Latarenka stoi na pudełeczku do którego możemy schować drobny prezent 🎁

Ścianki boxa ozdobiłam elementami do wycięcia oraz tekturami śnieżynkami, które pokryłam pudrem do embossingu.

Mam nadzieję, że praca Wam się spodoba. Życzę Wam kochani miłego weekendu 🤍
















Pracę zgłaszam do wyzwania:


Tekturki ze sklepu Tekturkowo:








Komentarze

  1. Cudowny boksik - pieknie te sniezynki się tam wkomponowały - dziękuję za udzial w wyzwaniu Tekturkowo - Monika z Dt

    OdpowiedzUsuń
  2. Magiczna, świąteczna praca Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny w świątecznym klimacie !!! Andzela DT Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Latarenka skradła me serce - dziękuję za udział w wyzwaniu @tekturkowo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienny album dynia

Kalendarz adwentowy

Wiosenna kartka II