Kartka z okienkiem



Witajcie kochani!

Wykonałam ostatnio kartkę w formacie DL, wykorzystując kolekcję papierów od Primy.

Brzegi papieru przyciemniłam brązowym tuszem aby nadać jej lekko vintage'owy klimat. Na środku pracy umieściłam shaker box okienko a w nim złoty brokat, który również pojawia się na tekturkowych listach w mojej kompozycji.
Kartkę ozdobiłam papierowymi kwiatami oraz piękną wstążką vintage w kolorze brudnego różu.

Aby wykończyć moją pracę dodałam jeszcze perełki, małe kamyczki i szklane kulki, a na koniec pochlapałam ją delikatnie białą farbą.







Pracę zgłaszam do wyzwania:




Komentarze

  1. Pięknie! Cudnie ją skomponowałaś :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgrabna, nietypowa kompozycja, spójna kolorystyka i ciekawe detale to niewątpliwe atuty tej pracy. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienny album dynia

Kalendarz adwentowy

Wiosenna kartka II