Pastelove

 Witajcie Kochani!

Chciałabym Wam zaprezentować delikatną, pastelową kartkę, którą wykonałam jeszcze z myślą o walentynkach. Użyłam papierów ScrapBoys z kolekcji Victorian Home.

Szydełkowe serduszko zrobiłam przerabiając dwa buciki 😅

W pracy wykorzystałam również wstążkę vintage, kwiaty Primy, tekturki oraz kamyczki. 

Na koniec wszystko pochlapałam białą farbą.

Okienko na kartce jest to shaker box.

Zapraszam do oglądania!






Mam nadzieję, że praca Wam się spodoba.
Zgłaszam ją do wyzwania:
























Komentarze

  1. Piękna kartka! Uwielbiam takie delikatne połączenia kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza, romantyczna karteczka, pełna pięknych detali :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful romantic greeting card. Thank you for participating in the Paperheaven challenge

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka 😍 Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu w ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu w ScrapAndMe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienny album dynia

Kalendarz adwentowy

Wiosenna kartka II