Ramka łódka

 Cześć kochani!

Chciałabym Wam dziś pokazać jak ozdobiłam ramkę w kształcie łódki.

Bazę kupiłam jakiś czas temu w Empiku.

Zaczęłam od pomalowania jej na kolor błękitny, następnie użyłam preparatu do spękań na który nałożyłam białą farbę akrylową.

Ster i wiosła pomalowałam na granatowo.

Ze słomek, kwiatów i tekturek ułożyłam kompozycję. Dodałam również gazę, sznurek, kamyczki 3d, muszelki z masy a także prawdziwe muszle.

W ramce umieściłam swoje zdjęcie, starałam się wybrać takie aby pasowało tutaj kolorystycznie. Zdjęcie zostało wykonane w 2019 r. w Indonezji, w okolicach wyspy Komodo, na mini wysepce z różową plażą.

Mam nadzieję, że praca Wam się spodoba!



















A tak wyglądała baza ramki na początku ozdabiania:


Nagrałam również krótki filmik telefonem ze szczegółami pracy:


Pracę zgłaszam do wyzwania:



Komentarze

  1. Fajny, wakacyjny klimat :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownica, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienny album dynia

Kalendarz adwentowy

Wiosenna kartka II