Wiosenna kartka z okienkiem

 Witajcie Kochani!

Wiosna coraz bliżej, dlatego też wczorajszą sobotę spędziłam tworząc dwie wiosenne karteczki.

Dziś chciałabym Wam pokazać jedną z nich.

Jest to kartka bogato zdobiona, wykorzystałam okienko z okiennicami a także gniazdko z sizalu, w którym umieściłam jajeczka. Nie mogło również zabraknąć moich ulubionych ptaszków i kwiatów.

Kwiatuszki na koniec posypałam białym brokatem, dodałam trochę kamyczków 3d oraz chlapnięć farbą.















Ponieważ na zdjęciach nie wszystko da się uchwycić, nakręciłam krótki filmik telefonem.
Zapraszam Was do obejrzenia:


Pracę zgłaszam do wyzwania:


Linia bingo: wstążka/koronka-papierowe kwiaty-brokat



Pozdrawiam Was serdecznie, Klaudia.


Komentarze

  1. Firaneczki wiązane wstążeczka mnie urzekły;) dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka słodycz - jajca w gniazdku wymiatają ;) dziękuję za udział w setnym wyzwaniu Rapakivi - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, tak ślicznie się mieni. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienny album dynia

Kalendarz adwentowy

Wiosenna kartka II